Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om OK Milan
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från OK Milan.
OK Milan
Följ oss för uppdateringar
Nu är det dags för årets första poängtävling, vi förväntar oss att alla milaniter kommer till denna motionsmönstring i den vänliga terrängen i Stadsskogen. Förra året var det som mest 54 milaniter vid en tävling, men totalt var det 82 medlemmar som deltog på någon poängtävling. I år finns det chans att öka på den siffran.
Start mellan 16:30 - 18:30. 4 banor, 6,9 km, 5,0 km, 3,1 km och 2,6 km. Till start 300 m och från mål 200 m. Kartområde Stadsskogen. Banläggare Jessica Korkeakoski.
Samling Nyttorps industriområde, se vägvisning Eventor, följ parkeringsvakternas anvisning.
För minska administrationen vid poängtävlingarna och för att kunna beräkna kartåtgången har vi föranmälan via Eventor tom kl. 9.00 på tävlingsdagen. Det finns även möjlighet till direktanmälan, men vi kan då inte garantera tillgången till kartor.
Klubbmedlemmar som saknar inloggningsuppgifter till Eventor kan maila till poangtavlingarna@telia.com och ange inloggning Eventor så beställer vi inloggningsuppgifter. Klubben tar ut en träningsavgift för medlemmar äldre än 20 år på 50 kr per poängtävling som faktureras efter sista tävlingen.
För deltagare från andra klubbar gäller att anmälningsavgiften faktureras deltagarnas klubbar för att minska hanteringen. Klubblösa betalar sin avgift innan start, gärna med swish.
Ytterligare info och anmälan finns på följande länk Poängtävling 1
Bilder från terrängen
| Diga Veckostädning klubbstugan - Marie-Louise Forsberg-Fransson | 28 jun, 01:00 |
| Poängtävling 4 | 30 jun, 16:30 |
| Aktiva Eskilstuna Weekend | 3 jul, 18:00 |
| Aktiva 3+3 i Sälen | 3 jul, 18:00 |
| Diga Roland Andersson 0703986475 | 4 jul, 11:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera