Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om OK Milan
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från OK Milan.
OK Milan
Följ oss för uppdateringar
Det har varit möjligt att boka gymmet för oss som är medlemmar i Norabygdens skidklubb och OK Milan. Anledningen till att det blev ett analogt bokningssystem var att vi stod inför en pandemi och ville komma igång snabbt med bokningen. Vi ville att det skulle vara möjligt att träna utan att få kontakt med varandra, så vi kunde hålla oss friska.
Vi har tagit fram ett digitalt bokningssystem som kunde ersätta det system vi har idag, vi ser att det finns en del utmaningar vi skulle behöva komma förbi för att få detta att fungera.
Vi anser att det går att vara minst fyra stycken samtidigt i gymmet.
Vi har tagit beslut om att låta all bokning avslutas från och med 1 juni i år.
För att få en uppfattning om nyttjandet av gymmet ber vi att ni skriver in i pärmen om hur många ni varit, vilken tid och datum ni tränat.
Vi tror och hoppas att det kommer att fungera utan bokning. Vi kommer att genomföra en uppföljning under hösten, om det har fungerat utan bokningsystem.
Vi hoppas att detta ska gå bra. Har ni funderingar kring detta är det bara att höra av er.
Diga genom Morgan Johansson.
| Diga Josefine Ahlbäck | 10 jun, 12:00 |
| Diga Socialen | 11 jun, 11:00 |
| Diga Veckostädning klubbstugan - Jan Fransson | 14 jun, 01:00 |
| Diga Veckostädning klubbstugan - Sven & Agneta | 21 jun, 01:00 |
| Poängtävling 3 | 23 jun, 16:30 |
https://www.laget.se/NorabygdensSkidklubb/news/8104570/Information-om-bokning-av-gym-Digerberget
RapporteraRapportera
I
RapporteraRapportera